Wednesday, October 20, 2010

20102010

Salam semua.....

Hari nie adala hari pertama saya ber blog-blog nie. Sebelum nie saya hanya membaca blog kawan-kawan tapi tak pernah berdetik pun nak ada blog sendiri. 20102010 tak tahu kenapa hati berdetik untuk meregister satu blog. Mudah-mudahan hari ini permulaan yang baik untuk segalanya. 

20102010 memang tarikh yang sangat cantik dan tarikh 2010 adalah tarikh pernikahan saya bersama suami tercinta. Cepat betul masa berlalu. Ini bermaksud 20102010 iaitu hari nie, cukupla sudah pernikahan saya bersama encik suami 3 tahun. Banyak yang berlaku dalam masa 3 tahun. Baru saya sedar berat rupanya tanggungjawab sebagai seorang isteri dan seorang ibu. Sebelum kawin pikir nak seronok jer tp alhamdulillah aku bahagia bersama encik suami dan skrg nie kami telah dikurniakan 2 orang putera yang sangat comel dan menggelikan hati. Moga-moga anak ibu dan ayah menjadi anak yang soleh dan sentiasa mematuhi perintah-NYA dan meninggalkan larangan-NYA. Amin amin amin.

Cukup coretan hari nie. Baby Emir dah nak susu.

No comments:

Post a Comment